Genesis Boutique Travel

Type

Website

Wat wij deden

Strategie, Design, Development

Tech stack

Laravel

Hoe maak je een boetiek tour agentschap populair via het internet zonder tonnen te spenderen in Google ads

In twee weken van een knullige WordPress site waarin niks werkt en het 5 seconden duurt voor een pagina is geladen tot laadtijden van onder de seconde en paginas die converteren.

Genesis Boutique Travel is gespecialiseerd in het organiseren van op maat gemaakte Israël-reizen voor individuen en groepen in heel Israël, Jordanië en Egypte. De reizen variëren van leuke en educatieve familiereizen tot luxueuze VIP-reizen. Ze bieden ook religieuze groepsreizen aan, inclusief die voor christenen uit de hele wereld (bedevaart- en missiegroepen) en Joodse erfgoed groepen. Bij Genesis Boutique Travel richten ze zich altijd op het vervullen van de speciale verzoeken van hun klanten en het creëren van een onvergetelijke ervaring.

De Uitdaging

Een website hebben is een ding, maar een website die goed gevonden wordt, er professioneel uitziet en converteerd is heel iets anders. Zo weet ook Sharona, de eigenaresse van Genesis Boutique Travel. Het fatsoenlijk op de kaart zetten van een boetiek travel agency en het realiseren van conversie via de website was het uitgangspunt.

Onze aanpak

Na de vraag van de klant te hebben geïdentificeerd hebben we eerst gekeken naar de opbouw van de huidige website, wat gaat er goed en wat gaat er slecht. Ook was er een eerder gedaan zoekwoordonderzoek waarmee we een goede start konden maken.

Met deze informatie zijn we naar de tekentafel gegaan en zijn er wireframes en een design gemaakt. Ondertussen is er afstemming geweest met een tekstschrijver om zo relevant mogelijke texten aan te kunnen bieden aan de bezoeker.De volgende stap was de daadwerkelijk bouw van de website in ons supersnelle CMS Varenyky, en het vullen van de paginas.

Resultaat

Na livegang van de nieuwe website schoten de bezoekerscijfers naar boven, ook de conversie via de website is vergroot van circa 0,2% naar 1%. Om te zorgen voor nog meer relevante traffic, is er een aantal maanden na livegang gestart met een SEO traject waarin er volgens een content-kalender iedere week een aantal paginas worden aangemaakt en alinas ook worden bijgeschreven voor bestaande pagina’s.