Email via G Suite

G Suite (vroeger ook bekend als Google Apps Business) is het ideale alternatief voor een Microsoft Exchange server. Door gebruik te maken van G Suite bespaar je in kosten voor hardware, licenties en onderhoud. G Suite werkt volledig in de cloud, waardoor je overal bij uw email, agenda en bestanden kunt. Waar je maar wilt, wanneer je maar wilt. G Suite bestaat uit een drietal producten, te weten Gmail (email), agenda en drive (online opslag).

Vertrouwde Gmail omgeving

Door gebruik te maken van G Suite krijg je een via jouw vertrouwde gmail omgeving een online postvak van ruim 30 GB om je email in op te slaan. Door dit enorme postvak hoef je je oude mails niet te verwijderen en kun je vaak je hele mailcorrespondentie bewaren. Ideaal om berichten terug te zoeken. G Suite is zeer eenvoudig in te stellen in Outlook, Thunderbird, Apple mail of op je telefoon en/of tablet. Uiteraard is G Suite ook via de browser te benaderen via https://gmail.com.

Agenda

De agendafunctie binnen G Suite biedt de mogelijkheid eenvoudig je agenda te beheren. Wederom volledig online, zodat je overal je agenda in kunt zien. Daarnaast is het mogelijk agenda’s te delen tussen gebruikers onderling, zodat bijvoorbeeld een secretaresse de agenda’s van de directieleden kan beheren.

Drive

Google Drive biedt je online opslag mogelijkheden. De ruimte voor deze opslag wordt gedeeld met je mail, dus in totaal heb je standaard 30 GB beschikbaar. Eventueel is het ook mogelijk deze ruimte uit te breiden, waarbij er verschillende groottes en abonnementen mogelijk zijn. Deze opslag kunt je benaderen via je G Suite account, zowel op PC als telefoon/tablet. Ideaal om je bestanden op een veilige manier mobiel te kunnen benaderen.

Kosten

De kosten voor G Suite zijn € 5,50 per gebruiker per maand en worden vooraf, jaarlijks gefactureerd. G Suite heeft geen minimaal aantal gebruikers, dus is het een ideale oplossing voor ieder bedrijf. De éénmalige kosten welke wij in rekening brengen voor installatie en het instellen van G Suite zijn € 110,-. Voor aanpassingen achteraf of support op locatie rekenen wij ons standaard uurtarief, dit kan eventueel ook in een SLA.

Neem contact op

Waarom No Pulp

12 jaar ervaring

No Pulp heeft ruim 12 jaar online ervaring op het gebied van techniek en marketing. Hiermee helpen we jouw bedrijf naar the next level.

Brede ervaring

Ervaring met MKB, corporates en overheden. Maar het liefst helpen wij ondernemers met een unieke dienst of product.

Maatwerk oplossingen

Wij werken altijd op maat. Dit houdt in dat we de beste oplossing kiezen voor jouw bedrijf, zonder tussen de lijntjes te hoeven kleuren.

Specialisatie

No Pulp heeft specialisten in huis voor vele diensten. Hierdoor zijn wij een one-stop shop en zijn er geen vele onnodige schakkels.

De 4 pijlers

Wij werken vanuit 4 pijlers: strategie - content - design - techniek. Op deze manier bent u er zeker van dat uw online-project zal slagen.

Rapportages

Door altijd te werken met rapportages bent u er zeker van dat uw doelen ook daadwerkelijk bereikt worden. Geen loze beloftes meer.