Bekijk ook deze cases

No Pulp video player splash
Buus Logistics

Verhoogde efficiëntie, verlaagde de kosten en verbeterde klanttevredenheid. Wegvracht, luchtvracht en zeevracht in één programma.

No Pulp video player splash
IML - Messe Logistik

Centraliseerde hun offertes, database en facturen in een alles-in-één systeem, waardoor ze tot 30% van de tijd van hun medewerkers bespaarden

MS Nail Studio

Veelzijdig reserveringssysteem met klant omgeving. Luxe beauty-behandelingen waar de muziek veranderd aan de hand van de voorkeur van de klant.

Mac like buttons
No Pulp video player splash

Uitdaging

Maria, CEO van MS Nail Studio, stond voor een aanzienlijke uitdaging in haar dagelijkse routine - twee uur besteden aan het beantwoorden van afspraakverzoeken. Deze inefficiëntie kostte niet alleen waardevolle tijd, maar bedroeg ook 40 uur per maand. MS Nail Studio functioneerde zonder enig CRM- of boekingssysteem, waarmee de noodzaak voor een gestroomlijnde oplossing werd benadrukt.

Oplossing

Ons op maat gemaakte CRM- en boekingssysteem bleek een alomvattende remedie voor MS Nail Studio. Klanten kunnen moeiteloos afspraken maken, voorkeuren personaliseren (zoals muziekkeuzes) en toekomstige boekingen bekijken. Vanuit het zakelijke perspectief kunnen medewerkers hun beschikbaarheid beheren, toegang krijgen tot schema's en HR-functionaliteiten gebruiken voor taken zoals salarisbeheer en PTO-tracking. Het systeem integreert ook een kassasysteem met functionaliteit voor kaartbetalingen voor naadloze transacties.

Resultaat

De implementatie van onze oplossing resulteerde in een toename van 8% in klantbehoud voor MS Nail Studio. Opmerkelijk is dat Maria, de CEO, de twee uur die ze aan afspraakvragen besteedde, terugwon en haar focus verlegde naar kwalitatieve gezinstijd. Het CRM- en boekingssysteem verbeterde niet alleen de operationele efficiëntie, maar droeg ook bij aan een bevredigender werk-privé-evenwicht.

Samenwerking

Onze samenwerking met MS Nail Studio volgde een gestructureerd proces. We begonnen met diepgaande introductiesessies om hun behoeften en bedrijfsdynamiek te begrijpen. Een gedetailleerde analyse, inclusief C-level meetings en on-site besprekingen, legde de basis voor een op maat gemaakte oplossing. Ons agile ontwikkelingsproces, aangedreven door het Laravel-framework, zorgde voor snelle iteraties op basis van klantfeedback. Het resultaat was een nauwkeurig gedreven systeem dat naadloos integreerde in de activiteiten van MS Nail Studio, waarbij zowel de klantbeleving als interne processen werden verbeterd.